Komunikacja wewnętrzna i Employer Branding 2700-KWEB-SPKK
Definicja komunikacji wewnętrznej, główne cele i zadania. Budowanie strategii komunikacji wewnętrznej.
Narzędzia komunikacji wewnętrznej i ich dopasowanie do strategii oraz grup docelowych.
Matryca korzyści narzędzi drukowanych (m.in. magazyny wewnętrzne, tablice informacyjne) i elektronicznych (intranet, enterprise social media).
Tworzenie planów komunikacji z uwzględnieniem potrzeb interesariuszy oraz pracowników.
Employer Branding, budowanie marki pracodawcy.
Budowanie zaangażowania pracowników oraz programu Employee Advocacy.
Rodzaj przedmiotu
Tryb prowadzenia
Koordynatorzy przedmiotu
Kryteria oceniania
Praca własna na zajęciach (100 proc)
Praktyki zawodowe
Brak
Literatura
Bradley A.J., McDonald M.P., The Social Organization: How to Use Social Media to Tap the Collective Genius of Your Customers and Employees, Gartner 2011
Dąbrowska J., Employer branding. Marka pracodawcy w praktyce, Słowa i Myśli, Warszawa 2014
Kandefer U., Mazurek G., Intranet. Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji, Poltext, Warszawa 2018
Potocki A., Instrumenty komunikacji wewnętrznej w przedsiębiorstwie, DIFIN, Warszawa 2008
State of The Sector – Annual Internal Communication & Employee Engagement Census, www.gatehouse.co.uk
Quirke Q., Komunikacja wewnętrzna krok po kroku, Wolters Kluwer, 2012
Wojcik K., Public Relations. Wiarygodny dialog z otoczeniem. Podręcznik dla teoretyków. Poradnik dla praktyków, Wolters Kluwer, Warszawa 2015
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: