Digital marketing i e-commerce w księgarstwie 2700-DMEC-B-PSPWK
W trakcie zajęć zostaną omówione zasady działania najpopularniejszych mediów społecznościowych oraz takie formy komunikacji i marketingu jak zarządzanie, analiza i pozycjonowanie strony internetowej (eCommerce), content marketing, e-Mailing etc.
Rodzaj przedmiotu
Tryb prowadzenia
Efekty kształcenia
Wiedza
Znajomość zasad i technik marketingu internetowego i funkcjonowania mediów społecznościowych w działalności na rynku Książki
Umiejętności
Wykorzystanie nowych mediów do promocji wydawnictwa/ księgarni.
Kompetencje społeczne
Określanie priorytetów w realizacji zadań, otwarcie na wykorzystanie nowych technologii i kanałów komunikacji
Kryteria oceniania
Metody oparte na słowie: wykład, opowiadanie, opis, dyskusja, praca z tekstem.
Metody oparte na praktycznej działalności studentów (samodzielne wykonywanie projektów).
Metody aktywizujące: burza mózgów, dyskusja nad zagadnieniami problemowymi.
Student będzie podlegał ocenie dyspozycyjnej, która wyrażać będzie jego przygotowanie do zajęć i gotowość krytycznej analizy omawianych problemów
Praktyki zawodowe
nie dotyczy
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: