- Bioinformatyka i biologia systemów, stacjonarne, pierwszego stopnia
- Informatyka, stacjonarne, pierwszego stopnia
- Matematyka, stacjonarne, pierwszego stopnia
- Bioinformatyka i biologia systemów, stacjonarne drugiego stopnia
- Informatyka, stacjonarne, drugiego stopnia
- Matematyka, stacjonarne, drugiego stopnia
Data Storytelling 2700-DAST-OG
Wykład z elementami warsztatów grupowych. Celem zajęć jest wyposażenie studentów w wiedzę i umiejętności łączenia danych, ich analizy i narracji w celu stworzenia spójnej, angażującej opowieści, która pomaga odbiorcy zrozumieć złożone informacje, wyciągnąć wnioski i podjąć działanie.
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
Student wie, czym jest storytelling jakie są jego szeroko pojęte zastosowania. Zna i umie stworzyć dobrą, trzymającą w napięciu opowieść w oparciu o zasady i reguły storytellingu. Umie zastosować storytelling jako narzędzie w pracy – analizy i prezentacji danych w założonym celu.
Kryteria oceniania
Wykład z elementami warsztatów. Ocena końcowa:
obecność: 10 %
aktywność podczas prac warsztatowych 20%
prace cząstkowe – przynajmniej 4 – 30 % praca końcowa – 40 %
Projekt – prezentacja grupowa na ocenę.
Literatura
M. Szudejko – Storytelling oparty na danych
Paweł Tkaczyk Narratologia
Joanna Wrycza Bekier – Magia slów.
Donald Miller – Model Story Brand.
Chip Heath – Liczby się liczą
Więcej informacji
Więcej informacji o poziomie przedmiotu, roku studiów (i/lub semestrze) w którym się odbywa, o rodzaju i liczbie godzin zajęć - szukaj w planach studiów odpowiednich programów. Ten przedmiot jest związany z programami:
- Bioinformatyka i biologia systemów, stacjonarne, pierwszego stopnia
- Informatyka, stacjonarne, pierwszego stopnia
- Matematyka, stacjonarne, pierwszego stopnia
- Bioinformatyka i biologia systemów, stacjonarne drugiego stopnia
- Informatyka, stacjonarne, drugiego stopnia
- Matematyka, stacjonarne, drugiego stopnia
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: