Corporate identity 2700-CI-SPKK
Wstęp teoretyczny: obszary przenikania teorii składających się na obszar CI
Tożsamość, wizerunek, reputacja - wzajemne relacje
Historyczne podstawy CI i jej podstawowe funkcje
Narzędzia kreowania CI
Dobre i złe praktyki CI
3 wartości logo/logotypu
Analiza czynników składających się na CI korporacji: analiza środowiska organizacji, specyfika podmiotu, kanały komunikacji, USP oraz ESP jako cechy wyróżniające tożsamość instytucji.
Rodzaj przedmiotu
Tryb prowadzenia
Założenia (opisowo)
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
Student:
zna terminy CI, wizerunek, reputacja, USP, ESP
potrafi zidentyfikować kanały oraz przekazy budujące całośćiową identyfikację organizacji
umie nazwać 3 wartości logo
potrafi krytycznie ocenić CI podmiotu rynkowego i uargumentować wstępne rekomendacje dla poprawy CI
Kryteria oceniania
projekt grupowy - praktyczna analiza CI wybranej organizacji
Praktyki zawodowe
Brak
Literatura
Tożsamość wizualna. System, znak, wizerunek; Rychter, Z.Chmielewski, D.Tworzydło
Zarządzanie silną marką; Witek-Hajduk;
Corporate identity; Emma Wood, Ian Somerville; in: The Public Relations Handbook, Routledge;s. 126-154
Visuality in Corporate Communication Özen Okat, Bahadır Burak Solak 2020; IGI Global
Corporate Logo: History, Definition, andComponents; Pantea Foroudi, T. C. Melewar & Suraksha Gupta in: International Studies of Management & Organization, 47:2,176-196,
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: