Zintegrowana komunikacja marketingowa 2600-PSMmpfZKM
1.Proces zintegrowanej komunikacji marketingo-wa
2.Funkcje i podziały promocji
3.Możliwości głównych form promocji
4.Wyłanianie i współpraca z agencjami promo-cyjnymi
5.Briefy promocyjne
6.Wynagradzanie agencji
7.Struktura wieloinstrumentalnej kampanii pro-mocyjnej
8.Planowanie i realizacja kampanii
9.Badania promocyjne
Rodzaj przedmiotu
obowiązkowe
Tryb prowadzenia
w sali
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
Poznanie form i technik promocji.
Nauczenie metod planowania i realizowania zintegrowanej komunikacji marketingowej.
Pokazanie metod współpracy z agencjami pro-mocyjno-reklamowymi
Literatura
Podstawka K.: Marketing menedżerski, Wydawnic-two Naukowe Wydziału Zarządzania, Warszawa 2008
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: