Merchandising w farmacji 2600-PSMmpfMF
1. Określenie roli oraz wpływu merchandising-u na różne podmioty.
2. Aranżacja wnetrza apteki (zamkniętej,
samoobsługowej) z uwzględniem zakazu reklamy aptek.
3. System szlaku komunkacji pacjenta – klienta
4. Zarządzanie półką w aptece - multifacing
5. Samoobsługa w aptece
6. Zasady i techniki w porozumiewaniu się z pacjentem
7. Merchandising a strategie cenowe
8. Postrzeganie cen
Rodzaj przedmiotu
Tryb prowadzenia
Koordynatorzy przedmiotu
Literatura
Mruk H., Michalik M., Pilarczyk B., Marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym, Oficyna Wolters Kluwer, War-szawa 2014
IQVIA Commercial, Monitor Apteczny, Warszawa 2017
Mruk H., Marketing – Satysfakcja klienta i rozwój przed-siębiorstwa, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2012
Kotler P., Armstrong G., Marketing. Wprowadzenie, Wolters Kluwer, Warszawa 2014
Kotler P., Keller K. L., Marketing, Rebis, Poznań 2012
Alberti R., Emmons M., Asertywność, Gdańskie Wydawnic-two Psychologiczne, Sopot 2012
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: