E-marketing 2600-PSMmpfEM
1. Definiowanie celów marketingowych, oraz kryteriów sukcesu, a wybór partnerów/agencji.
2. Formuły nawiązywania współpracy z agencjami: zapyta-nie ofertowe, konkurs ofert, przetarg. Ustalanie kryteriów wyboru.
3. Praktyczne podejście do briefiengu agencji. Jakie infor-macje są kluczowe by uzyskać kompletną, profe-sjonalną ofertę zgodną z wyzwaniami.
4. Landscape mediowy – jak podejść do analizy środowiska w którym będą oddziaływać nasze komunikaty
5. Project plan & Media plan – optymalna organizacja zało-żeń teoretycznych – produkcji i dystrybucji komunikacji
6. Rozpoczęcie kampanii – etap monitorowania i optymali-zacji
7. Podsumowanie kampanii – analiza wyników kampanii
8. Podsumowanie procesowe – agregacja wiedzy projekto-wej która służy lepszym przygotowaniom kolejnych kampanii.
Rodzaj przedmiotu
Tryb prowadzenia
Koordynatorzy przedmiotu
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: