Public relations 2600-PSMartPR
1. Pojęcie PUBLIC RELATIONS i przyczyny powstania.
2. Główne narzędzia PUBLIC RELATIONS produkto-wego.
3. Główne narzędzia PUBLIC RELATIONS.
4. Zapoznanie z istotą tożsamości organizacji.
5. REPUTACJA, TOŻSAMOŚĆ i WIZERUNEK, jako element budowania dobrych relacji z otoczeniem.
6. Metodyka projektowania i realizowania kampanii PUBLIC RELATIONS.
7. Zasady współpracy z mass-mediami, redakcjami i dziennikarzami.
8. Zasady postępowania w warunkach kryzysu reputacji firmy.
Rodzaj przedmiotu
Tryb prowadzenia
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2024: | W cyklu 2023: |
Efekty kształcenia
1. Przekazanie rozległej wiedzy i nabycie umiejętności niezbędnych do budowania wzajemnie korzystnych relacji z otoczeniem, za pomocą kampanii i działań
PUBLIC RELATIONS.
2. Zdobycie wiedzy i umiejętności w zakresie organizo-wania konferencji prasowych dla dziennikarzy.
3. Otrzymanie wiedzy i nabycie umiejętności dotyczą-cych opracowania profesjonalnych materiałów pra-sowych dla dziennikarzy.
4. Nabycie umiejętności rozmowy z dziennikarzem.
5. Nabycie umiejętności oswojenia się z mikrofonem.
Literatura
„PUBLIC RELATIONS” - B. Rozwadowska, Wydawnictwo Emka, Warszawa 2002 r.
Ustawa o prawie prasowym.
Karta Etyczna Mediów i Kodeks Etyki Dziennikarza
Wydawnictwa, pisma i filmy edukacyjne z dziedziny public relations.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: