Case studies in Sport Management 2600-MSdz2CSSMen
Case Studies in Sport Management jest kursem wprowadzającym do tematyki zarządzania sportem. Kurs będzie miał formę analizy i opracowywania studiów przypadku. Kurs będzie odnosił się do takich obszarów jak: zarządzanie strategiczne, zarządzanie operacyjne, polityka sportowa, marketing, przywództwo, stosunki międzynarodowe. Ponadto dyskusje w ramach kursu będą odnosiły się do zmian i wyzwań jakie stoją obecnie przed sektorem sportowym. Kurs będzie obejmował zagadnienia teoretyczne, przykłady praktyczne, opisy przypadków oraz dyskusje nad istotnymi zagadnieniami. Studia przypadku wykorzystywane w ramach kursu będą dostarczane przez Olympic Studies Centre w ramach International Olympic Case Study Competition.
Rodzaj przedmiotu
Tryb prowadzenia
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
Wiedza – student zna i rozumie:
Zna i rozumie podstawową terminologię dotyczącą zarządzania sportem
Zna i rozumie podstawowe metody, procedury i praktyki efektywnego zarządzania działalnością organizacji sportowej
Zna i rozumie obecne problemy organizacji sportowych na świecie
Umiejętności – student potrafi:
Potrafi wykorzystać podstawowe teorie i koncepcje do określenia i rozwiązywania problemów w sektorze sportowym
Potrafi przygotować podstawowe analizy dotyczące organizacji sportowych, w tym wyszukać źródła niezbędnych informacji
Kryteria oceniania
Opracowanie studium przypadku i przygotowanie prezentacji w grupach.
Zasady oceniania:
0 – 60% ocena 2.0
61 – 67% ocena 3.0
68 – 75% ocena 3.5
76 – 85% ocena 4.0
86 – 95% ocena 4.5
96 – 100% ocena 5.0
Literatura
Robinson, L., Chelladurai, P., Bodet, G., Downward, P., 2014, Routledge Handbook of Sport Management, Routledge
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: