Wsparcie IT dla funkcji personalnej 2600-MSMdz1zlWIT
Rola i miejsce systemów informatycznych zarządzania ludźmi w organizacji
Charakterystyka ogólna systemów zarzadzania ludźmi w organizacji
Przykłady zastosowań systemów zarzadzania ludźmi w organizacji
Założenia projektu oceny zastosowań systemów informatycznych zarządzania ludźmi w wybranej organizacji
Systemy zarządzania ludźmi w systemach zintegrowanych
Efekty zastosowania portali korporacyjnych w zarzadzaniu ludźmi
Wzrost znaczenia TI w zarządzaniu ludźmi w organizacji
Modele semantyczne w zarzadzaniu kapitałem ludzkim
Systemy Big Data oraz analityki kadrowej w zarządzaniu ludźmi w organizacji
Metody odkrywania wiedzy (data-mining) w zarzadzaniu ludźmi w organizacji
Systemy sztucznej inteligencji we wsparciu zarządzania ludźmi w organizacji
Znaczenie gospodarki elektronicznej i zjawiska mobilności w zarzadzaniu ludźmi
Rodzaj przedmiotu
Tryb prowadzenia
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
K_W02 Zna i rozumie złożone procesy i zjawiska zachodzące w różnych typach organizacji oraz w otaczającym ich świecie, wykorzystuje teorię zarządzania i dyscyplin uzupełniających (ekonomia i finanse, nauki prawne) do rozpoznawania, diagnozowania i rozwiązywania problemów związanych z kluczowymi funkcjami w organizacji (operacyjne, marketingowe, finansowe, zarządzanie personelem) i ich integracji w ramach strategii organizacji. K_U01 Potrafi wykorzystać teorię dyscypliny nauki o zarządzaniu i jakości oraz nauk uzupełniających (ekonomia i finanse, nauki prawne) do rozpoznawania, diagnozowania i rozwiązywania złożonych i nietypowych problemów związanych z kluczowymi funkcjami w organizacji oraz ich integrowania w ramach strategii organizacji, stosując właściwy dobór źródeł oraz przystosowując istniejące lub opracowując nowe metody.
K_U02 Potrafi prawidłowo interpretować złożone procesy i
zjawiska technologiczne, społeczne, polityczne, prawne, ekonomiczne, ekologiczne i ich wpływ na funkcjonowanie organizacji i całości gospodarki, stosując właściwy dobór źródeł.
K_U06 Posiada zdolność do samokształcenia się, podnoszenia zdobytych kwalifikacji i wspierania innych w tym zakresie. K_K03 Gotów jest do przestrzegania i rozwijania zawodowych standardów etycznych.
Kryteria oceniania
Test, 30 pytań zamkniętych z obszaru wykładu, test realizowany przez platformę Kampus2 w sali wykładowej Skala ocen: 3,0 (60%-70%), 3,5 (71%-80%), 4,0 (81%-90%), 4,5 (91%-95%), 5,0 (96%-100%)
Literatura
Maria Smolarek (red.) Technologie informatyczne w zarządzaniu kapitałem ludzkim w organizacji, Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego W Katowicach, Katowice 2016,
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: