Management and Marketing of Innovation 2600-DSdz3MMIen
1. Procesy innowacyjne w czasach otwartości i globalizacji (2h)
2. B+R w przedsiębiorstwach jako klucz do innowacyjności (2h)
3. Współczesna polityka innowacyjna (2h)
4. Zarzadzanie innowacjami technicznymi (4h)
5. Marketing innowacji (4h)
---------------------------
Razem 14 h
Rodzaj przedmiotu
Tryb prowadzenia
Koordynatorzy przedmiotu
Przedmiot dedykowany programowi
Efekty kształcenia
Po ukończeniu przedmiotu student wie, jak zarządzać innowacjami i transferem technologii, oraz jak stosować marketing w działalności innowacyjnej.
Kryteria oceniania
Obecność i aktywność na zajęciach
Literatura
• A H Jasinski: Can we still speak about the innovation process per se?, Triple Helix Journal, No 1(30), 2021
• A H Jasinski (ed): Innovation in the Polish economy in transition: Selected economic and managerial issues, The University of Bialystok Press, Bialystok, 2010
• J Tidd and J Bessant: Managing innovation: Integrating technological, market and organizational change, Wiley, Chichester, 2009
• J Mohr et al: Marketing of high-technology products and innovations, Prentice Hall, New Jersey, 2010
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: