Gra biznesowa 2600-DSMdz3GB
Podczas całego trwania przedmiotu studenci rozgrywają w zespołach grę biznesową wymagającą optymalizacji zasobów, planowania strategicznego i taktycznego oraz zarządzania finansami i zasobami ludzkimi.
Podczas gry wymagana jest znajomość zagadnień prezentowanych na wcześniejszych zajęciach z podstaw zarządzania, finansów, psychologii, zarządzania strategicznego oraz marketingu.
Po module wstępnym, poświęconym na wyjaśnienie celu zajęć i reguł rozgrywki, studenci w zespołach rozpoczynają rozgrywkę. Po każdej rundzie następuje krótkie omówienie dotychczasowych działań i planów na kolejną rundę. W zależności od potrzeb w trakcie rozgrywki wyjaśniane są także pojęcia z wymienionych wcześniej obszarów.
Na zakończenie zajęć następuje omówienie wyników wszystkich zespołów oraz podsumowanie uwarunkowań wpływających na wynik osiągnięty podczas rozgrywki.
Każdy z uczestników po zakończeniu zajęć przygotowuje pisemnie esej na wybrany przez prowadzącego temat.
Rodzaj przedmiotu
Tryb prowadzenia
Koordynatorzy przedmiotu
Kryteria oceniania
50% studenci otrzymają na podstawie oceny pracy na zajęciach.
25% to ocena za aktywność w dyskusjach.
25% to ocena indywidualnego eseju na wybrany temat.
Literatura
M. Łączyński, J. Niewiński Gry szkoleniowe. Praktyczny przewodnik. Wydawnictwo SHY 2013
M. Herger. Enterprise Gamification. Engaging people by letting them have fun. Amazon 2014
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: