Komputerowe wspomaganie rachunkowości 2600-DSFRdz/w3fpKWR
1. Przedstawienie zasad funkcjonowania programu finansowo- księgowego Symfonia
2. Omówienie zasad przygotowywania dokumentów do rejestracji
3. Zakładanie firmy o profilu handlowym, modyfikacja planu kont, wprowadzanie bilansu otwarcia, przygotowanie do wprowadzania faktur VAT
4. Wprowadzanie dokumentów księgowych
5. Generowanie sprawozdania finansowego: bilans rachunek zysków i strat. Procedury zamykania miesiąca i roku oraz otwierania nowego roku
Rodzaj przedmiotu
Tryb prowadzenia
Kryteria oceniania
Sprawdzanie prawidłowości dokonywanych dekretacji dokumentów oraz wygenerowanego sprawozdania finansowego: bilans rachunek zysków i strat.
Ocena zależy od stopnia poprawności wykonania zadania oraz od obecności.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: