Marketing w Internecie 2600-1100210071
1. Media marketingu internetowego na tle rozwoju rynków elektronicznych
1.1. Powstanie i rozwój rynków elektronicznych
1.2. Narzędzia elektroniczne rozwoju rynków elektronicznych i ich charakterystyka
1.3. Statystyki rozwoju biznesu Internetowego w Polsce na tle tendencji światowych
2. Marketing internetowy charakterystyka
2.1. Media tradycyjne a media nowoczesne marketingu - różnice i zależności
2.2. Miejsce i rola mediów marketingowych w elektronicznym biznesie
2.3. Charakterystyka poszczególnych mediów marketingu w Internecie
2.4. Przykłady wykorzystania poszczególnych mediów marketingu internetowego
2.5. Wady i zalety marketingu w Internecie
3. Pozycjonowanie jako metoda marketingu w Internecie
4. Pomiar skuteczności marketingu w Internecie
5. Kierunki rozwoju marketingu w Internecie
Rodzaj przedmiotu
Literatura
Chmielarz W.: Systemy biznesu elektronicznego, Difin, Warszawa, 2007
Sznajder A.: Marketing wirtualny, Oficyna Ekonomiczna, wyd. II, Kraków, 2002
Frąckiewicz E. Marketing Internetowy, PWN, Warszawa, 2006
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: