- Bioinformatyka i biologia systemów, stacjonarne, pierwszego stopnia
- Informatyka, stacjonarne, pierwszego stopnia
- Matematyka, stacjonarne, pierwszego stopnia
- Bioinformatyka i biologia systemów, stacjonarne drugiego stopnia
- Informatyka, stacjonarne, drugiego stopnia
- Matematyka, stacjonarne, drugiego stopnia
Współpraca zespołowa 2500-PS-P02(KS)-OG
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
|
W cyklu 2025L:
Praca zespołowa stanowi nieodłączny element życia zawodowego i akademickiego, które wymagają adaptacji do współpracy w zróżnicowanych zespołach zadaniowych. Rozumienie zasad funkcjonowania zespołów oraz własnych zasobów współpracy i umiejętność rozwijania tych zasobów a także umiejętność analizy własnego i innych funkcjonowania w konkretnych zespołach stanowią ważne kompetencje wspomagające konstruktywną współpracę zespołową. |
Rodzaj przedmiotu
Tryb prowadzenia
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
Wiedza (K)
• Student zna etapy procesu grupowego oraz zasady konstruktywnej współpracy zespołowej.
• Student rozumie znaczenie współpracy zespołowej jako mocnej strony charakteru w kontekście teorii Seligmana i Petersona.
• Student posiada wiedzę na temat ról zespołowych i ich wpływu na efektywność pracy zespołowej.
• Student zna techniki komunikacji wspierającej współpracę oraz zasady formułowania celów zespołowych.
Umiejętności (U)
• Student potrafi analizować i stosować zasady konstruktywnej współpracy zespołowej.
• Student potrafi rozpoznawać i pełnić różne role zespołowe, uwzględniając swoje mocne strony charakteru, adekwatnie do sytuacji i potrzeb grupy.
• Student potrafi stosować wybrane techniki konstruktywnej komunikacji wspierającej współpracę w zespole, w tym komunikat „Ja”, aktywne słuchanie i konstruktywną krytykę.
• Student potrafi określać cele pracy zespołowej w sposób znaczący i w oparciu o model SMART oraz określać normy ważne dla siebie i dla konstruktywnej współpracy.
Kompetencje społeczne (K_K)
• Student rozwija otwartość na świadome używanie własnych zasobów i rozwój osobisty we współpracy zespołowej.
• Student wykazuje otwartość by analizować swoje doświadczenia zespołowe i wyciągać wnioski służące rozwojowi osobistemu i zawodowemu.
Więcej informacji
Więcej informacji o poziomie przedmiotu, roku studiów (i/lub semestrze) w którym się odbywa, o rodzaju i liczbie godzin zajęć - szukaj w planach studiów odpowiednich programów. Ten przedmiot jest związany z programami:
- Bioinformatyka i biologia systemów, stacjonarne, pierwszego stopnia
- Informatyka, stacjonarne, pierwszego stopnia
- Matematyka, stacjonarne, pierwszego stopnia
- Bioinformatyka i biologia systemów, stacjonarne drugiego stopnia
- Informatyka, stacjonarne, drugiego stopnia
- Matematyka, stacjonarne, drugiego stopnia
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: