Negocjacje 2500-POD-PWP-N
Podstawowymi metodami dydaktycznymi są gry symulacyjne.Przygotowania (analiza sytuacji), rozgrywka i dyskusjaprzyjętych celów i stosowanych technik umożliwiająuczestnikom refleksję nad celami, jakie chcą osiągać wnegocjacjach (szerzej w rozwiązywaniu sytuacjikonfliktowych), adekwatności wybieranej strategii i własnychzachowań w trakcie negocjacji.
Tryb prowadzenia
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
Wiedza: po ukończeniu przedmiotu student
• zna podstawowe terminy wykorzystywane w analizie
sytuacji, przygotowaniach i strukturalizacji negocjacji
• zna najbardziej rozpowszechnione modele negocjacji
Umiejętności: po ukończeniu przedmiotu student
• potrafi przeanalizować sytuację konfliktową i
przygotować się negocjacji
• jest świadomy wyboru określonej strategii
negocjacyjnej i konsekwencji tego wyboru
• potrafi zaplanować i uzasadnić proponowaną
procedurę negocjacji
• potrafi analizować własne interesy i interesy
partnerów w negocjacjach oraz oddzielać te interesy
od prezentowanych ofert, żądań a także
spontanicznych i emocjonalnych zachowań
partnerów w negocjacjach
• potrafi szukać obszarów konfliktu, w których można
budować korzystne porozumienia i stosować proponować różne sposoby budowania tych porozumień.
Kryteria oceniania
Obecność i uczestnictwo w grach symulacyjnych.
Literatura
Barry, B., Lewicki, R.J., Saunder, D.M. (2011). Zasadynegocjacji. Rebis.
Craver, Ch. (2017). Distributive Negotiation Techniques. [W]Ch. Honeyman i A. Schneider (ed.). The Negotiator's DeskReference.
Fisher, R., Ury, W. (1990). Dochodząc do TAK. Warszawa: PWE.Ury, W. (2007). Odchodząc od NIE. Warszawa: PWE.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: