Diagnoza dzieci i młodzieży z zaburzeniami jedzenia 2500-POD-DK-ZJ
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
Tryb prowadzenia
Efekty kształcenia
K_W03 ma szczegółową wiedzę dotyczącą obrazu klinicznego podstawowych zaburzeń występujących u dzieci i adolescentów z zaburzeniami odżywiania
K_W04 zna etiologię i mechanizmy podstawowych zaburzeń występujących u dzieci i adolescentów z zaburzeniami odżywiania
K-K02 Rozumie specyfikę dzieci i adolescentów z zaburzeniami odżywiania jako klienta psychologa i wynikające z niej zasady postępowania
K-K03 Zna zasady zawierania kontraktu z dzieckiem i adolescentem z zaburzeniami odżywiania oraz z jego rodzicami przed rozpoczęciem procesu diagnostycznego
Kryteria oceniania
Praca domowa na zaliczenie
Literatura
Attie I., Brooks – Gunn J. (1995). The Development of Eating Regulation across the Life Span. W: D. Cicchetti, D.J. Cohen (red.) Developmental Psychopathology. New York: John Wiley & Sons Inc.
Józefik B. (2006). Relacje rodzinne w anoreksji i bulimii psychicznej. Kraków: Wydawnictwa Uniwersytetu Jagiellońskiego.
Radoszewska J. (2005) Natura kontaktu z dzieckiem odmawiającym jedzenia i z jego matką zawarte w: M. Święcicka, M. Zalewska (red.) Problematyka kontaktu w diagnozie i terapii dzieci, Warszawa, Zeszyty Naukowe Sekcji Psychologii Klinicznej Sekcji Psychologii Klinicznej PTP, Wydawnictwo Emu, tom 3, 47-58.
Radoszewska J. (2011). Ucieleśnienie. Warszawa, Scholar.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: