Diagnoza dzieci wysokiego ryzyka zaburzeń rozwoju 2500-POD-DK-WRZR
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
Tryb prowadzenia
Efekty kształcenia
K_W03 ma szczegółową wiedzę dotyczącą obrazu klinicznego podstawowych zaburzeń występujących u małych dzieci
K_W04 zna etiologię i mechanizmy podstawowych zaburzeń występujących u dzieci wysokiego ryzyka
K-K02 Rozumie specyfikę małego dziecka jako klienta psychologa i wynikające z niej zasady postępowania z dzieckiem wysokiego ryzyka
K-K03 Zna zasady zawierania kontraktu z dzieckiem wysokiego ryzyka oraz z jego rodzicami przed rozpoczęciem procesu diagnostycznego
Kryteria oceniania
Praca domowa na zaliczenie
Literatura
Kmita G., Kaczmarek T. (red). (2004). Wczesna interwencja. Miejsce psychologa w opiece nad małym dzieckiem i jego rodziną. Zeszyty Sekcji Psychologii Klinicznej Dziecka Polskiego Towarzystwa Psychologicznego. T. 2. Warszawa: Wydawnictwo EMU.
Kmita G. (red.)(2007). Małe dziecko i jego rodzina. Z teorii i praktyki wczesnej interwencji psychologicznej. Zeszyty Sekcji Psychologii Klinicznej Dziecka PTP. T. 5, Warszawa: Wydawnictwo EMU
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: