Diagnoza dzieci z trudnościami w nauce szkolnej 2500-POD-DK-TNSZ
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
Tryb prowadzenia
Efekty kształcenia
K_W03 ma szczegółową wiedzę dotyczącą obrazu klinicznego podstawowych zaburzeń występujących u dzieci z trudnościami w nauce szkolnej
K_W04 zna etiologię i mechanizmy podstawowych zaburzeń występujących u dzieci z trudnościami w nauce szkolnej
K-K02 Rozumie specyfikę dziecka jako klienta psychologa i wynikające z niej zasady postępowania z dzieckiem z trudnościami w nauce szkolnej
K-K03 Zna zasady zawierania kontraktu z dzieckiem z trudnościami w nauce szkolnej oraz z jego rodzicami przed rozpoczęciem procesu diagnostycznego
Kryteria oceniania
praca domowa na zaliczenie
Literatura
Gruszczyk-Kolczyńska E. (1994). Dzieci ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się matematyki. (s. 103-124). Warszawa: WSiP
Krasowicz-Kupis, G. (2008). Psychologia dysleksji. Warszawa: Wydawnictwo PWN.
Oszwa, U., Borkowska, A.R. (2006). Specyficzne trudności szkolne w opanowywaniu czytania i pisania. W: Borkowska A.R., Domańska Ł. (red.). Neuropsychologia kliniczna dziecka. Wydawnictwo Naukowe PWN: Warszawa
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: