Diagnoza dzieci ze spektrum autyzmu 2500-POD-DK-SA
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
Tryb prowadzenia
Efekty kształcenia
K_W03 ma szczegółową wiedzę dotyczącą obrazu klinicznego podstawowych zaburzeń występujących u dzieci z całościowymi zaburzeniami rozwoju
K_W04 zna etiologię i mechanizmy podstawowych zaburzeń występujących u dzieci z całościowymi zaburzeniami rozwoju
K-K02 Rozumie specyfikę dziecka jako klienta psychologa i wynikające z niej zasady postępowania z dzieckiem z całościowymi zaburzeniami rozwoju
K-K03 Zna zasady zawierania kontraktu z dzieckiem z całościowymi zaburzeniami rozwoju oraz z jego rodzicami przed rozpoczęciem procesu diagnostycznego
Kryteria oceniania
Praca domowa na zaliczenie
Literatura
Attwood, T. (2006). Zespół Aspergera. Warszawa: Zysk i S-ka.
Frith, U. (2005). Autyzm i zespół Aspergera. Warszawa: PZWL.
Pisula, E. (1993). Autyzm, fakty, wątpliwości, opinie. Warszawa: Wyd. WSPS.
Senator, D. (2006). Przejawy autyzmu w pierwszym roku życia. Pediatria Polska, 2, 126-133.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: