Diagnoza w toku terapii dziecka 2500-POD-DK-DTDz
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
Tryb prowadzenia
Efekty kształcenia
K_W01 zna teorie psychologiczne wyjaśniające mechanizmy powstawania zaburzeń w rodzinie
K_W04 zna etiologię i mechanizmy podstawowych zaburzeń występujących u dzieci i adolescentów
K-K02 Rozumie specyfikę dzieci i adolescentów jako klienta psychologa i wynikające z niej zasady postępowania
K-K03 Zna zasady zawierania kontraktu z dzieckiem i adolescentem oraz z jego rodzicami przed rozpoczęciem procesu diagnostycznego
Kryteria oceniania
Aktywność na zajęciach
Literatura
Axline, V. M. (1989). Play Therapy. Paperback edition. Churchill Livingstone – fragmenty.
Landreth G.L. (2002). Play Therapy: The art of relationship. NewYork: Brunner-Routledge. Fragmenty
Schaefer C.E., Kaduson H.G.(2006). Contemporary play therapy: Theory,Research and Practice. The Guilford Press. –fragmenty
Winnicott, D.W. (1995). Bawienie się. Rozważania teoretyczne. W: A.Brzezińska, T. Czub, G. Lutomski, B. Smykowski (red.). Dziecko w zabawie i świecie języka. Poznań: Wydawnictwo Zysk i s-ka. (str. 215-231).
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: