Staż coachingowy pod superwizją 2500-PL-PS-SP9-31
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
W cyklu 2024L:
Nauka coachingu jako metody odbywa się poprzez prezentację studiów przypadków. Podczas zajęć omawiane są aktualnie bądź w przeszłości prowadzone procesy coachingu. Analizowany jest przebieg danego procesu coachingu, rozumienie problemu i celu klienta, możliwe sposoby postępowania. |
Rodzaj przedmiotu
Założenia (opisowo)
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
Wiedza:
- na temat coachingu jako metody, procesu, roli coacha;
- pozwalająca rozróżnić klienta coachingu od potencjalnego klienta psychoterapii..
Postawy:
- odpowiedzialność i profesjonalizm w realizacji coachingu,
- uważność na przebieg procesu w coachingu,
- uważność na dostosowanie sposobu pracy do zasad etycznych,
- traktowanie obserwacji coacha i informacji od klienta jako wskazówek służących dopasowaniu najlepszych sposobów pracy do potrzeb klienta.
Umiejętności:
- rozumienia procesu,
- zauważania ważnych diagnostycznych elementów procesu, a także stanu klienta, jak i coacha,
- komunikowania klientowi decyzji związanych z kontraktem, w tym nie podjęcia się, bądź skrócenia coachingu.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: