Proces i techniki pracy w coachingu indywidualnym w podejściu wielopoziomowym 2500-PL-PS-SP9-30
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
Założenia (opisowo)
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
Wiedza:
- na temat coachingu jako metody, procesu, możliwych poziomów zmiany oraz interwencji.
Postawy:
- odpowiedzialność i profesjonalizm w realizacji coachingu,
- uważność na przebieg procesu w coachingu,
- traktowanie obserwacji coacha i informacji od klienta jako wskazówek służących dopasowaniu najlepszych sposobów pracy do potrzeb klienta.
Umiejętności:
- budowania kontaktu z klientem,
- zbierania informacji o potrzebach klienta, w tym zdawania pytań,
- określania celu coachingu,
- diagnoza poziomu, którego powinna dotyczyć zmiana w coachingu,
- prowadzanie interwencji, technik w coachingu.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: