Jakościowe metody badań - planowanie, prowadzenie wywiadów i analiza danych 2500-PL-PS-SP311-27
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
W cyklu 2024Z:
"1. Zapoznanie studentów z praktycznymi zagadnieniami związanymi z realizacją badań jakościowych, w szczególności zogniskowanych wywiadów grupowych. 2. Rozwijanie umiejętności studentów w trzech zakresach: a. Projektowania badań jakościowych z wykorzystaniem zogniskowanych wywiadów grupowych. b. Analizowania badań jakościowych i wnioskowania. c. Prowadzenia zogniskowanych wywiadów grupowych: studenci będą potrafili przeprowadzić 45-60 minutowy wywiad grupowy, będą rozumieli, jakie są konsekwencje zachowań werbalnych i niewerbalnych moderatora dla dynamiki grupy i realizacji celu. |
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
1. Studenci będą rozumieli, w jakich sytuacjach zastosować badania jakościowe oraz metodę wywiadów grupowych w badaniach marketingowych oraz nazwać korzyści z ich zastosowania specyficzne dla danego problemu badawczego.
2. Studenci będą potrafili opracować:
- ofertę badawczą (sformułować cele marketingowe i badawcze, zagadnienia do realizacji oraz schemat badania)
- scenariusz do wybranych zagadnień badawczych.
3. Studenci będą potrafili zakodować wyniki i opracować prezentację wyników badania.
4. Studenci będą potrafili ocenić, jak zachowani moderatora wpływają na dynamikę grupę i realizację celu badania.
5. Studenci będą potrafili udzielić innym konstruktywne informacje zwrotne dotyczące poszczególnych prac (oferta, scenariusz, moderowanie, prezentacja).
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: