Techniki projekcyjne 2500-PL-PS-SP311-10
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
Efekty kształcenia
Wiedza.
Na zajęciach studenci poznają techniki projekcyjne i poznają ich zastosowanie w badaniach marketingowych i społecznych. Poznają etapy realizacji jakościowych badań konsumenckich.
W trakcie zajęć słuchacze poznają zasady prowadzenia badań jakościowych – przygotowanie kwestionariusza selekcyjnego, scenariusza wywiadu (z uwzględnieniem użycia technik projekcyjnych), zasady analizy, opracowanie raportu z badania oraz przygotowanie i przeprowadzenie prezentacji.
Umiejętności.
Po zakończeniu zajęć słuchacze będą potrafili dobrać techniki projekcyjne odpowiednie do celów badania i dostosowane do badanej grupy respondentów. W trakcie zajęć będziemy trenować odpowiednie umiejscawianie technik projekcyjnych w wywiadzie oraz wprowadzenie technik projekcyjnych w trakcie wywiadu z respondentem,
W trackie zajęć studenci będą doskonalić umiejętności prowadzenia wywiadów jakościowych, analizy wyników oraz opracowywania raportu.
Kompetencje społeczne
• Umiejętność pracy w zespole.
• Umiejętność prowadzenia wywiadów jakościowych.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: