Inne dzieciństwo - tożsamość 2500-PL-PS-SP302-21
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
W cyklu 2023Z:
Seminarium przeznaczone dla studentów nieobawiających się lektury obszernych książek z literatury faktu i popularnonaukowych pozycji antropologicznych. Zainteresowanych rozwojem człowieka, doświadczeniami ludzi z innych kultur. Chętnych do otwartej dyskusji. |
Założenia (opisowo)
Efekty kształcenia
Wiedza (student wie/zna):
Student umie dostrzec istotne uwarunkowania wpływające na rozwój dziecka. Student potrafi rozpoznać czynniki wspierające i zagrażające rozwojowi.
Umiejętności (student umie):
Student umie interpretować informacje w kontekście psychologii międzykulturowej, rozwojowej i klinicznej.
Student potrafi rozpoznać i interpetować uwarunkowania środowiskowe, związane z czasem i miejscem.
Student potrafi dyskutować, otwarcie wyrażać swoje zdanie i przyjmować opinie innych.
Kompetencje społeczne (student potrafi):
Student nie przyjmuje postawy oceniającej. Student jest świadomy różnorodności celów i wartości uznawanych przez ludzi i potrafi respektować tę różnorodność ze szczególnym uwzględnieniem osób z innych kultur, o odmiennych doświadczeniach.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: