Obserwacja dziecka 2500-PL-PS-SP302-12
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
|
W cyklu 2024L:
Studenci zapoznają się z obserwacją jako metodą badawczą i diagnostyczną. Na zajęciach uczestnicy kursu omawiają protokoły obserwacyjne oraz czytają literaturę z zakresu psychologii rozwojowej i klinicznej niemowląt oraz dzieci. Studenci uczą się jak wykorzystywać wiedzę w praktyce. |
W cyklu 2025L:
Studenci zapoznają się z obserwacją jako metodą badawczą i diagnostyczną. Na zajęciach uczestnicy kursu omawiają protokoły obserwacyjne oraz czytają literaturę z zakresu psychologii rozwojowej i klinicznej niemowląt oraz dzieci. Studenci uczą się jak wykorzystywać wiedzę w praktyce. |
Rodzaj przedmiotu
Tryb prowadzenia
Założenia (opisowo)
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
Umiejętność analizowania protokołów obserwacyjnych z perspektywy wybranych teorii psychologii klinicznej dziecka
Literatura
|
W cyklu 2024L:
ICD-10 / ICD-11 DC:0-5 Klasyfikacja diagnostyczna zaburzeń psychicznych i rozwojowych okresu niemowlęctwa i wczesnego dzieciństwa (2016). Zero to Three. Engel-Bernatowicz, A. (2005). Diagnosta jako instrument własnej pracy. W: K. Stemplewska-Żakowicz, K. Krejtz (red.) Wywiad psychologiczny. Tom 2. Wywiad jako spotkanie z człowiekiem, (str. 240-269). Warszawa: PTP. |
W cyklu 2025L:
ICD-10 / ICD-11 DC:0-5 Klasyfikacja diagnostyczna zaburzeń psychicznych i rozwojowych okresu niemowlęctwa i wczesnego dzieciństwa (2016). Zero to Three. Engel-Bernatowicz, A. (2005). Diagnosta jako instrument własnej pracy. W: K. Stemplewska-Żakowicz, K. Krejtz (red.) Wywiad psychologiczny. Tom 2. Wywiad jako spotkanie z człowiekiem, (str. 240-269). Warszawa: PTP. |
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: