Diagnoza w organizacji 2500-PL-PS-SP3-O4
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
W cyklu 2024L:
Omówione zostaną różne metody diagnozy (standardowe, swobodne, symulacyjne) i ich zastosowanie do problemów organizacyjnych (rekrutacja, ocena, zapotrzebowanie na wiedzę itp.). |
Założenia (opisowo)
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
Wiedza:
Studentka/student po skończeniu kursu zna podstawowe metody i narzędzia diagnozy zawodowej oraz sposoby planowania procedury, podejmowania decyzji i formułowania diagnozy
Postawy:
Studentka/student po skończeniu kursu ocenia nabytą wiedzę, zachowując postawę rozumiejącą i wrażliwą na dobro jednostki.
Umiejętności:
Studentka/student po skończeniu kursu posługuje się nabytą wiedzą do prowadzenia postępowania diagnostycznego w konkretnej organizacji.
Kryteria oceniania
Studium przypadku
Praktyki zawodowe
Brak
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: