|
W cyklu 2024L:
Avery, G.C. (2009). Przywództwo w Organizacji. Paradygmaty i studia przypadków. Warszawa: PWE Avolio, B.J i in. (2013). Leadership: Current Theories, Research, and Future Directions. Ann. Rev. Psych., 60, 421-49 Bass, B.M. (2008). The Bass Handbook of Leadership. New York-London-Toronto-Sydney: Free Press Bass, B.M., Riggio, R.E. (2006). Transformational Leadership. New York: Psychology Press Bennis, W.E., Thomas, R.J. (2004). Liderzy rodzą się w tyglu trudnych doświadczeń. Harvard Business Review Polska 12 (22), 106-14 Blanchard, K (2007). Przywództwo wyższego stopnia, Warszawa: PWN Conger, J.A. (1999). Lider charyzmatyczny. Kłódzienko: Centrum Kreowania Liderów Collins, J.C. (1998). Od dobrego do wielkiego. Warszawa: J. Santorski Kożusznik, B, Pollak, A., Paliga, M. (2020). Przywództwo w organizacji. W: B. Rożnowski i P. Fortuna (red.) Psychologia Biznesu. Warszawa: PWN Nanus, B. (1995). Wizjonerskie przywództwo. Kłódzienko: Centrum Kreowania Liderów Shackleton, V., Wale, P. (2003). Przywództwo i zarządzanie. W: N. Chmiel (red.) Psychologia pracy i organizacji. Gdańsk: Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne. Urlich, D., Smallwood, N. (2009). Marka przywództwa. Warszawa: MT Biznes Tannenbaum, R., Schmidt, W.H. (2007). Jak wybrać styl przywództwa. Harvard Business Review Polska 4 (40), ss.130-139)
|
W cyklu 2025L:
Avery, G.C. (2009). Przywództwo w Organizacji. Paradygmaty i studia przypadków. Warszawa: PWE Avolio, B.J i in. (2013). Leadership: Current Theories, Research, and Future Directions. Ann. Rev. Psych., 60, 421-49 Bass, B.M. (2008). The Bass Handbook of Leadership. New York-London-Toronto-Sydney: Free Press Bass, B.M., Riggio, R.E. (2006). Transformational Leadership. New York: Psychology Press Bennis, W.E., Thomas, R.J. (2004). Liderzy rodzą się w tyglu trudnych doświadczeń. Harvard Business Review Polska 12 (22), 106-14 Blanchard, K (2007). Przywództwo wyższego stopnia, Warszawa: PWN Conger, J.A. (1999). Lider charyzmatyczny. Kłódzienko: Centrum Kreowania Liderów Collins, J.C. (1998). Od dobrego do wielkiego. Warszawa: J. Santorski Kożusznik, B, Pollak, A., Paliga, M. (2020). Przywództwo w organizacji. W: B. Rożnowski i P. Fortuna (red.) Psychologia Biznesu. Warszawa: PWN Nanus, B. (1995). Wizjonerskie przywództwo. Kłódzienko: Centrum Kreowania Liderów Shackleton, V., Wale, P. (2003). Przywództwo i zarządzanie. W: N. Chmiel (red.) Psychologia pracy i organizacji. Gdańsk: Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne. Urlich, D., Smallwood, N. (2009). Marka przywództwa. Warszawa: MT Biznes Tannenbaum, R., Schmidt, W.H. (2007). Jak wybrać styl przywództwa. Harvard Business Review Polska 4 (40), ss.130-139)
|