Marketing i Public Relations 2500-PL-PS-SP11-02
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
W cyklu 2024L:
1. Zasady i instrumenty działalności marketingowej przedsiębiorstwa |
Założenia (opisowo)
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
Wiedza
W1. Student zna czynniki psychologiczne oddziałujące na indywidualne wybory finansowe
W2.Student ma uporządkowaną wiedzę z zakresu psychologii konsumenta
W3. Student zna mechanizmy reklamy i wiodące narzędzia marketingowe
W4. Student rozumie mechanizmy psychologiczne leżące u podłoża decyzji konsumenckich
W5. Student rozumie mechanizmy działania reklamy
W6. Student ma wiedzę na temat metod badawczych: metody ilościowe, jakościowe, analiza danych wtórnych, big data
W7. Student zna techniki służące analizie danych w aplikacyjnych badaniach społecznych
W8. Student zna narzędzia służące zbieraniu danych w aplikacyjnych badaniach społecznych
W9. Student posiada podstawową wiedzę z zakresu mikroekonomii
W10 . Student zna kluczowe zagadnienia ekonomii behawioralnej
W11. Student zna różnice w podejściu ekonomii klasycznej, ekonomii behawioralnej i psychologii finansowej w odniesieniu do indywidualnych decyzji finansowych
W12. Student zna różnice w podejściu ekonomii klasycznej, ekonomii behawioralnej i psychologii finansowej w odniesieniu do decyzji konsumenckich
b. Umiejętności
U1.Student posługuje się podstawową terminologią ekonomiczną i zaawansowaną terminologią psychologiczną z zakresu psychologii biznesu.
U2.Student potrafi ocenić poprawność narzędzi badawczych oraz zaplanować i przeprowadzić badania społeczne na potrzeby analizy lub predykcji zachowań konsumenckich lub indywidualnych zachowań finansowych
U3. Student potrafi przeanalizować dane pochodzące z badań społecznych oraz wyciągnąć z nich użyteczne aplikacyjnie wnioski
U3. Student potrafi wskazać czynniki indywidualne mogące oddziaływać na konkretne wybory konsumenckie i finansowe
U4. Student potrafi dokonać analizy czynników (wewnętrznych i zewnętrznych, względnie stałych i sytuacyjnych) mogących oddziaływać na decyzje konsumenckie i finansowe w kontekście wprowadzania na rynek nowych towarów i usług.
U5. Student potrafi ocenić strategie marketingowe i reklamowe z perspektywy dopasowania do celów i promowanego produktu lub usługi
U6.Student potrafi znaleźć literaturę psychologiczną i ekonomiczną dotyczącą zagadnień związanych z psychologią biznesu, krytycznie analizować i oceniać wyniki badań naukowych;
c. Kompetencje społeczne:
KS1. Student jest świadomy różnorodności interesów osób zainteresowanych wynikami pracy psychologa ekonomicznego.
KS2. Student z szacunkiem odnosi się do ludzi niezależnie od płci, orientacji seksualnej, poziomu edukacji, grupy społecznej, wyznania czy kultury zleceniodawców oraz konsumentów i innych uczestników rynku.
KS3.Student rozumie konieczność ciągłego uczenia się i uaktualniania posiadanej wiedzy.
KS4. Student potrafi współpracować w zespole.
KS5. Student potrafi argumentować swoje opinie.
KS6. Student rozumie i przestrzega zasad etyki pracy w biznesie oraz zasad etyki w badaniach społecznych.
KS7. Potrafi sprowokować, przygotować i poprowadzić dyskusję naukową. Potrafi w niej uczestniczyć w sposób konstruktywny; słucha wypowiedzi innych uczestników dyskusji z szacunkiem i uwagą.
KS8. Potrafi przedstawić opinię krytycznie odnoszącą się do materiałów dotyczących psychologii przedstawianych w mediach.
KS9.Wykorzystuje posiadaną wiedzę psychologiczną w działaniach na rzecz innych ludzi.
KS10. Rozumie relacje między teorią a praktyką psychologiczną.
KS11.Ma świadomość wpływu własnych działań na inne osoby.
KS12. Jest świadomy różnorodności celów i wartości uznawanych przez ludzi i potrafi respektować tę różnorodność. Z szacunkiem odnosi się do ludzi niezależnie od płci, orientacji seksualnej, edukacji, grupy społecznej i wyznania.
KS13.Ma poczucie odpowiedzialności za wykorzystywanie posiadanej wiedzy psychologicznej w sytuacjach zawodowych.
KS14.Potrafi nawiązać dobry, niezagrażający kontakt z klientami.
KS15. Przestrzega zasad kodeksu etyki psychologa w odniesieniu do specyfiki wybranej specjalizacji.
KS16. Potrafi współpracować w zespole.
KS17. Rozumie, że złożony charakter powiązań między badaniami psychologicznymi a innymi obszarami wiedzy sprawia, że dziedziny te stale się rozwijają, z czego wynika konieczność ciągłego uczenia się i uaktualniania posiadanej wiedzy.
KS18. Jest świadom własnych ograniczeń jako psychologa i wie kiedy zwrócić się do ekspertów we właściwej dziedzinie nauki lub praktyki.
KS19. Potrafi zaplanować swoją działalność zawodową w kontekście potrzeb rynku pracy
KS20. Potrafi wykorzystać posiadaną wiedzę do podejmowania lub wspierania działań przedsiębiorczych.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: