Psychologia rozwoju człowieka II 2500-PL-PS-OB2L-1
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
Założenia (opisowo)
Koordynatorzy przedmiotu
Rodzaj przedmiotu
Wymagania (lista przedmiotów)
Tryb prowadzenia
Efekty kształcenia
Wiedza:
Student zna główne teorie rozwoju człowieka.
Student zna normy rozwojowe w zakresie rozwoju motorycznego, poznawczego, językowego, emocjonalnego i społecznego.
Student zna metody badawcze stosowane w psychologii rozwoju.
Student zna różne konteksty rozwoju człowieka i ich związki z rozwojem osoby w różnych obszarach.
Umiejętności:
Student obserwuje, opisuje i wyjaśnia zachowanie osoby w odniesieniu do norm rozwojowych i głównych teorii rozwoju.
Student wyjaśnia, jak wybrane właściwości środowiska rozwoju wpływają na osiągnięcia rozwojowe osoby.
Student podaje przykłady zachowań wskazujących na osiągnięcie przez osobę danego celu rozwojowego lub występowanie trudności rozwojowych.
Student wyjaśnia zachowanie osoby przyjmując różne perspektywy teoretyczne i stosując różne konstrukty używane w psychologii rozwoju.
Student analizuje specyficzny problem lub obszar rozwoju w kontekście różnych teorii rozwoju.
Kompetencje społeczne:
Student jest świadomy różnorodności celów i wartości uznawanych przez ludzi i potrafi respektować tę różnorodność ze szczególnym uwzględnieniem osób w różnym wieku i specyficznych potrzeb rozwojowych.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: