Diagnoza zaburzeń osobowości: Ustrukturalizowany wywiad kliniczny do badania zaburzeń osobowości z osi II DSM-IV (SCID-II) 2500-PL-PS-FS7-05
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
Tryb prowadzenia
Założenia (opisowo)
Efekty kształcenia
Poznanie siatki podstawowych terminów z zakresu psycholingwistyki, znajomość głównych kierunków badań nad językiem i procesami komunikowania się ludzi
Efekty kształcenia w zakresie wiedzy:
Student
-umie przedstawić relacje pomiędzy wymiarem syntaktycznym, semantycznym i pragmatycznym języka
-ma uporządkowaną wiedzę na temat kompetencji językowej
i kompetencji komunikacyjnej (jakie są ich składniki, jakie przejawy, jakie ograniczenia)
Efekty kształcenia w zakresie umiejętności:
Student
-potrafi ukazać związki języka z poznaniem i kulturą
-potrafi przytoczyć argumenty świadczące o wpływie dwujęzyczności na rozwój poznawczy
Efekty kształcenia w zakresie innych kompetencji:
Student
-rozumie potrzebę uczenia się przez całe życie (np. innych języków, w tym języka migowego)
- jest odpowiedzialny za słowo
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: