Diagnozowanie spektrum autyzmu 2500-PL-PS-FS1-15
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
W cyklu 2024Z:
Celem zajęć jest poznanie podstaw diagnozy spektrum autyzmu (badania przesiewowe, zastosowanie wywiadu i obserwacji w diagnozie zaburzeń rozwojowych, metody standardowe przydatne w diagnostyce dzieci w spektrum autyzmu). |
W cyklu 2024L:
Celem zajęć jest poznanie podstaw diagnozy spektrum autyzmu (badania przesiewowe, zastosowanie wywiadu i obserwacji w diagnozie zaburzeń rozwojowych, metody standardowe przydatne w diagnostyce dzieci w spektrum autyzmu). |
Kierunek podstawowy MISMaP
Rodzaj przedmiotu
Założenia (opisowo)
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2024Z: | W cyklu 2024L: |
Efekty kształcenia
Student:
- potrafi określić, na czym polegają specyfika i aspekty etyczne pracy z dzieckiem;
- zna zastosowanie swobodnych metod diagnostycznych w diagnozowaniu zaburzeń rozwojowych;
- zna konstrukcję, ograniczenia i zastosowania standardowych metod diagnostycznych w diagnozowaniu zaburzeń rozwojowych;
- rozumie pojęcia diagnozy różnicowej i diagnozy funkcjonalnej;
- potrafi przeprowadzić diagnozę funkcjonalną dziecka;
- zdaje sobie sprawę z ograniczeń uzyskanych danych i potrafi je uwzględnić w procesie interpretacji.
Literatura
W cyklu 2024Z:
Podręczniki do testów. |
W cyklu 2024L:
Podręczniki do testów. |
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: