Adolescencja jako przejście od dzieciństwa do dorosłości 2500-PL-PS-FO5-05
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
Kierunek podstawowy MISMaP
psychologia
Rodzaj przedmiotu
nieobowiązkowe
Tryb prowadzenia
w sali
Założenia (opisowo)
Wiedza o rozwoju w okresie adolescencji stanowi ważną cześć wiedzy psychologicznej, którą powinien w podstawowym zakresie posiadać każdy absolwent psychologii.
kryteria naboru:
kurs dla lat I-V
kolejność zapisów
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
Student powinien:
- opisać rozwój w okresie dorastania
- porównać różne koncepcje rozwoju młodzieży
- porównać okres dorastania z dzieciństwem i dorosłością
- wskazać procesy ciągłości rozwoju i specyficzne dla dorastania
- umieć przeprowadzić analizę krytyczną procesu rozwojowego w okresie dorastania
- dokonać analizy porównawczej zmian rozwojowych u dziewcząt i chłopców oraz w odniesieniu do wcześniejszych faz rozwojowych
Praktyki zawodowe
nie są wymagane
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: