Akademia Filmowa Filmomatów 2500-PL-PS-FO-36
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
Założenia (opisowo)
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
Wiedza:
Po kursie student/ka:
-zna omawiane podczas kursu zagadnienia z historii kina;
-zna prezentowane na zajęciach dzieła filmowe, ich reżyserów oraz ich dorobek.
- zna zagadnienia na pograniczu psychologii i filmoznawstwa.
Umiejętności:
Po kursie student/ka:
-potrafi wymienić wybrane problemy w rozwoju kinematografii światowej;
-potrafi wymienić najważniejsze dzieła filmowe oraz ogólną problematykę filmów reżyserów wspomnianych na zajęciach;
-potrafi włączyć się w dyskusje i analizy na pograniczu psychologii i filmoznawstwa.
Postawy:
Po kursie student/ka:
-rozpoznaje, jak film oraz kino mogą być wykorzystane w różnych działach psychologii zarówno w ujęciu teoretyczno-badawczym, jak i praktyczno-klinicznym
Literatura
W cyklu 2024:
Literatura do zajeć: 2. 3. 4. 5. 6. 7. |
W cyklu 2025:
ZAJĘCIA 2 ZAJĘCIA 3 ZAJĘCIA 4 ZAJĘCIA 5 2. Adam Wyżyński, Komentarz do kolaudacji filmu „Przypadek” Krzysztofa Kieślowskiego https://pleograf.pl/index.php/komentarz-do-kolaudacji-filmu-przypadek-krzysztofa-kieslowskiego/ ZAJĘCIA 6 ZAJĘCIA 7 8. Podsumowanie danego roku Akademii: moja własna emocjonalna historia kina |
Uwagi
W cyklu 2024:
Dr hab. Marcin Rzeszutek, prof. UW dyżur: wtorek 12-16, s. 322; marcin.rzeszutek@psych.uw.edu.pl we współpracy z dr hab. Barbarą Głebocką-Gizą z Instytutu |
W cyklu 2025:
Dr hab. Marcin Rzeszutek, prof. UW dyżur: wtorek 12-16, s. 322; marcin.rzeszutek@psych.uw.edu.pl we współpracy z dr hab. Barbarą Głebocką-Gizą z Instytutu |
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: