Marketing, marketing międzynarodowy, korporacje transnarodowe 2400-ZZSM033
1/Wyjaśnienie podstawowych składników pracy magisterskiej oraz możliwych sposobów i metodologii jej przygotowania i napisania.
2/Wybór przez studenta przedmiotu/problemu zainteresowania naukowego.
3/Wybór i przeczytanie pozycji literatury przedmiotu dot. aspektów teorii oraz dotychczasowych badań empirycznych.
4/Przygotowanie konspektu pracy magisterskiej, składającego się z roboczego tytułu pracy, celu pracy, hipotez badawczych oraz zarysu w punktach i podpunktach rozdziałów części teoretycznej i empirycznej pracy.
5/Prezentacja na seminarium wybranych fragmentów literatury przedmiotu oraz własnych badań.
6/Dostarczenie promotorowi do sprawdzenia pierwszych wersji napisanych rozdziałów pracy.
7/ Dostarczenie promotorowi do sprawdzenia pierwszej wersji całej pracy magisterskiej.
8/Uwzględnienie uwag i poprawek promotora w pracy.
9/Zatwierdzenie przez promotora poprawionej, finalnej wersji pracy magisterskiej.
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
Po ukończeniu seminarium student potrafi napisać pracę magisterską, czyli potrafi zdefiniować problem badawczy,
potrafi przeanalizować literaturę i wybrać metodę badania,
potrafi postawić hipotezy badawcze oraz je zweryfikować,
potrafi sformułować wnioski i konkluzje z przeprowadzonego badania wskazując jednocześnie na występujące ograniczenia w interpretacji wyników oraz na możliwe kierunki dalszych badań.
Kryteria oceniania
Ocena poszczególnych prezentacji dot. wybranych pozycji literatury oraz/lub rozdziałów pracy.
Literatura
Wg. sugestii promotora oraz/lub studenta, osobno, dla każdego studenta, uczestnika seminarium.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: