Marketing Mix Modeling w praktyce – Atrakcyjne prezentowanie wyników modelowania i rekomendacji do klienta biznesowego – część III 2400-ZEWW950
Sylabus został opracowany we współpracy z ekspertami Marketing Mix Modelingu z działu EssenceMediacom Business Science, który jest oficjalnym partnerem Mety (dawniej Facebook) w kwestii modelowania marketing mixu oraz jednym z największych zespołów ekonometrycznych na europejskim rynku.
Najlepsi studenci zostaną zaproszeni do uproszczonego procesu rekrutacji do działu EssenceMediacom Business Science, gdzie będą mieli okazję zdobyć cenne doświadczenie w ramach międzynarodowych projektów realizowanych dla największych marek.
*EssenceMediacom Business Science Warsaw to jeden z kluczowych hubów w ramach globalnej struktury badawczej, który od 20 lat obsługuje największe marki w Polsce i na świecie. Zespół składa się z 30 ekonometryków i ekspertów data science. Rocznie realizuje ponad 60 projektów na rynkach całego świata (Kanada, US, Australia, Japonia i Europa). Obsługuje największych globalnych graczy, a rekomendacje stworzone w ramach projektów pokrywają łącznie ponad 2 miliardy budżetów mediowych rocznie. Od 5 lat zespół w Warszawie jest globalnym partnerem Meta (Facebook) w obszarze Modelowania Marketing Mix.
1. Wprowadzenie do przedmiotu i wystąpień publicznych
• Plan przedmiotu: agenda spotkań
• Warunki zaliczenia przedmiotu
• Czym są wystąpienia publiczne
• Porównanie typów prezentacji, jak rozróżnić dobrą prezentację od złej.
• Czemu występujemy?
2. Wprowadzenie do narzędzi do prezentacji
• Wprowadzenie do PowerPoint
• Przydatne skróty klawiszowe,
• Instalacja addonów
• Obsługa Prezi
• Zasady tworzenia slajdów
3. Zasady tworzenia planu prezentacji
• Jak zaprojektować szkielet prezentacji
• Jak stworzyć storyboard
• Jak dodać flow do prezentacji
• Przeniesienie planu prezentacji do PowerPointa
4. Prowadzenie prezentacji przed publicznością
• Zasady wystąpień publicznych
• Zasady wystąpień publicznych
• Zarządzanie stresem
• Jak mówić aby zostać zapamiętanym
• Czego nie wolno podczas prezentacji
• Panowanie nad publiką
5. Jak zostać dobrym mówcą
• Przegląd i analiza wybranych najważniejszych udokumentowanych przemówień w historii
• Typy prezentacji
• Psychologiczny profil prezentera, na podstawie wielkiej piątki cech osobowości
• Style prezentacji i odpowiednie dobranie ich pod swój profil psychologiczny.
6. Ćwiczenia i techniki doskonalenia przemówień
• Techniki samodoskonalenia wystąpień– Ćwiczenie wystąpień „przed lustrem”
• Techniki pracy w grupie. – Teatr improwizowany, gra w kłamcę.
• Techniki relaksacyjne poza i na scenie.
7. Przygotowanie bazy do modelowania (2 – czynniki zewnętrzne)
• Jak wizualizować dane
•Dobór wykresów do data setu
• Jak opowiadać o danych w angażujący sposób.
• Narzędzia do efektywnej wizualizacji danych.
• Najczęściej popełniane błędy
8. Przygotowanie prezentacji
• Warsztatowe przygotowanie do przeprowadzenia prezentacji
9. Prezentacje studentów cz 1.
10. Prezentacje studentów cz 2.
11. Kurs kończy się wręczeniem Certyfikatów dla Studentów
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
Wiedza:
Studenci wiedzą czym jest Marketing Mix Modelling
Studenci wiedża jakie istnieją typy prezentacji oraz jak odpowiednio dobierać je w zależności od posiadanego materiału.
Umiejętności:
Studenci wiedzą jak przygotować podstawową prezentację Marketing Mix Modelingu
Studenci potrafią zaprezentować dane znajdujące się w ich prezentacji w ciekawy i angażujący sposób.
Studenci potrafią obiektywnie ocenić jakość wystąpienia innej osoby
Studenci potrafią przygotować prezentację zgodną z wymaganiami Storytelling with Data
Kompetencje społeczne:
Studenci wiedzą jak w zrozumiały sposób prezentować pierwsze wnioski i hipotezy na podstawie danych
Studenci wiedzą jak zachować się podczas wystąpienia oraz jak trafić do odbiorców przedstawianego materiału.
Kryteria oceniania
Przygotowanie i wygłoszenie prezentacji Data Validation.
Na ocenę złożą się też prace domowe i aktywność na zajęciach (bonusowe punkty).
Literatura
Lucas, Stephen E.. (2019). The art of public speaking 13ed. (13th ed.). New York: McGraw-Hill
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: