Podstawy marketingu internetowego 2400-ZEWW826
I część zajęć. Zrealizowanie kursu Fundamentals of digital marketing. Kurs przygotowany przez Google prowadzony jest w pełni online, dostępny przez stronę https://learndigital.withgoogle.com .
Kurs składa się z 26 modułów i kończy się z testem końcowym. W każdym module dostępne są materiały wideo oraz quiz sprawdzający wiedzę.
II cześć zajęć. Zapoznanie się z trendami marketingu internetowym na podstawie:
CMO Summit CEE 2021
https://www.youtube.com/watch?v=I8kXbJkKjo4
CMO Summit 2021
day 1 https://youtu.be/8yztSOwXehw
day 2 https://youtu.be/-q37HPo4sBg
Podczas ostatnich zajęć: dyskusja na temat wyzwań
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
Studenci rozumieją główne pojęcia i koncepcje teoretyczne związane z gospodarką cyfrową; znają główne zastosowania marketingu internetowego.
Kryteria oceniania
Aktywność potwierdzona uzyskaniem certyfikatu i dyskusją na temat współczesnych wyzwań związanych z marketingiem internetowym.
Literatura
Grzegorz Mazurek (2019) Transformacja cyfrowa - perspektywa marketingu PWN, Warszawa
Grzegorz Mazurek i inni(2018) E-marketing: planowanie, narzędzia, praktyka, Poltext
K. Śledziewska, R. Włoch (2020), Gospodarka cyfrowa. Jak nowe technologie zmieniają świat, WUW.
Dodatkowe:
Bornet, Pascal., Barkin, Ian and Johen, Wirtz., INTELLIGENT AUTOMATION: Learn how to harness Artificial Intelligence to boost business & make our world more human, 2020.
Marr, Bernard., Artificial Intelligence in Practice: How 50 Successful Companies Used AI and Machine Learning to Solve Problems, Wiley, 2019.
Marr, Bernard., Tech Trends in Practice: The 25 Technologies that are Driving the 4th Industrial Revolution, Wiley, 2020.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: