Inwestycje finansowe, fundusze inwestycyjne, zarządzanie aktywami 2400-PL3SL068A
W trakcie seminarium zapoznaję jego uczestników z najciekawszymi bieżącymi zagadnieniami badawczymi w obrębie finansów inwestycyjnych oraz pomagam wybrać interesujący i użyteczny w dalszej karierze temat pracy. Po dokonaniu wyboru tematu i ustaleniu planu pracy uczestnicy Seminarium przeprowadzają pod moim kierunkiem prace badawcze (sformułowanie modelu, zebranie i przygotowanie danych, estymacja/prace obliczeniowe, interpretacja i dyskusja wyników) i przygotowują pracę licencjacką. Praca może zostać napisana zarówno w j. polskim jak i angielskim.
Szacunkowy nakład pracy studenta:
Typ aktywności K (kontaktowe) S (samodzielne)
seminarium (zajęcia) 30 0
ćwiczenia (zajęcia) 0 0
egzamin 0 0
konsultacje dot. pracy licencjackiej 15 0
przygotowanie do ćwiczeń 0 0
przygotowanie do wykładów 0 0
przygotowanie do obrony pracy 0
przygotowanie pracy licencjackiej 0 30
Razem 45 30 = 75
Rodzaj przedmiotu
Założenia (opisowo)
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
Po ukończeniu przedmiotu student:
-opanował warsztat badawczy w dziedzinie finansów inwestycyjnych
-zdobył umiejętności organizacji i realizacji projektów badawczych
-potrafi krytycznie czytać i oceniać prace badawcze z zakresu finansów inwestycyjnych
-nabył umiejętność konstruowania i pisania prac naukowych,
-potrafi wykorzystywać w badaniach bazy danych
-potrafi wykorzystywać w badaniach softwarowe pakiety ekonometryczne i numeryczne
-potrafi przygotować publikację naukową o wysokim standardzie formalnym i treściowym
-zdobył umiejętność krytycznego myślenia naukowego
KW01, KW02, KW03, KU01, KU02, KW03, KK01, KK02, KK03
Kryteria oceniania
Ocena realizacji kolejnych etapów projektu badawczego i przygotowania pracy licencjackiej
Literatura
Prace badawcze wybrane z najnowszej światowej literatury przedmiotu związane z tematami prac uczestników Seminarium.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: