Ocenianie na lekcjach matematyki 2300-SP-MAT-MS1-OC
Efektywne ocenianie w edukacji matematycznej nie tylko mierzy postępy uczniów, ale również wspiera ich rozwój i motywację do nauki. Tymczasem tradycyjne metody oceniania często skupiają się na wynikach testów i egzaminów, co może prowadzić do stresu u uczniów i nie zawsze odzwierciedla ich rzeczywiste umiejętności i zrozumienie materiału. Dlatego tak ważna jest stosowania bardziej zróżnicowanych i efektywnych metod oceniania, co przyczyni się do podniesienia jakości edukacji matematycznej. Dzięki temu nauczyciele będą w stanie lepiej wspierać uczniów w ich indywidualnym rozwoju, co jest kluczowe dla osiągania przez nich sukcesów edukacyjnych.
Ocenianie formatywne/kształtujące, które jest skoncentrowane na bieżącej informacji zwrotnej i wspieraniu procesu nauczania, staje się coraz bardziej uznawane za efektywną metodę wspierania uczniów w nauce. Kurs ten pomoże nauczycielom zrozumieć i wdrożyć praktyki oceniania formującego, które są niezbędne do tworzenia bardziej angażującego i skutecznego procesu nauczania. Współczesne klasy są coraz bardziej zróżnicowane pod względem kulturowym, językowym i edukacyjnym. Kurs ten przygotowuje nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej do pracy w takim środowisku, ucząc ich, jak oceniać uczniów z różnymi potrzebami edukacyjnymi, w tym uczniów z trudnościami w nauce matematyki oraz tych, którzy osiągają wyniki wykraczające poza program nauczania.
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
W11,W13, U11, K3,
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: