Praktyka pedagogiczna w szkole alternatywnej II 2300-S2-MEA-PR
W ramach praktyki student/ka zapozna się z uwarunkowaniami formalno-prawnymi, sposobami organizacji, metodami pracy w dwóch typach szkół alternatywnych.
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
W zakresie wiedzy student/ka zna i rozumie:
- zasady formalno-prawne funkcjonowania poznanych placówek edukacji alternatywnej
- zasady organizacji pracy poznanych placówek edukacji alternatywnej
- cele i zadania edukacyjne poznanych placówek edukacji alternatywnej
W zakresie umiejętności, student/ka potrafi:
- scharakteryzować zasady działalności poznany placówek edukacji alternatywnej
- zaplanować działania edukacyjne zgodne z poznanym modelem edukacji alternatywnej
- prowadzić dokumentację wymagana w poznanych placówkach edukacji alternatywnej
W zakresie kompetencji student/ka jest gotów do:
- stałego poszerzania swojego warsztatu pedagoga
- podejmowania współpracy z placówkami edukacji alternatywnej
- postępowania zgodnego z normami etycznymi
Kryteria oceniania
Warunkiem zaliczenia praktyk jest uzyskanie niezbędnej dokumentacji (porozumienie, plan praktyk, ocena z praktyk, raport z praktyk).
Student/ka jest zobowiązany odbyć praktyki w co najmniej dwóch różnych placówkach działających w odmiennych nurtach edukacji alternatywnej.
Ocena końcowa z przedmiotu to średnia z ocen uzyskanych z praktyk we wszystkich placówkach edukacji alternatywnej .
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: