MKJO - Do We Need the Concept of Bildung? 2300-OTR/39/NCB
Tłumaczenie artykułu J. Masscheleina i N. Rickena „Do We (Still) Need the Concept of Bildung? oraz dyskusja nad proponowanymi przez uczestników przekładami.
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
Student po ukończeniu zajęć:
- rozumie angielskojęzyczną terminologię z zakresu filozofii wychowania
- potrafi samodzielnie czytać i przełożyć na język polski angielskojęzyczny tekst naukowy
- jest świadomy dylematów, niebezpieczeństw i ograniczeń pracy translatorskiej
Kryteria oceniania
obecność na zajęciach
aktywny udział w procesie tłumaczenia
Literatura
Literatura: J. Masschelein i N. Ricken Do We (Still) Need the Concept of Bildung?, “Educational Philosophy and Theory” 2003, vol. 35, no. 2, pp.139-154.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: