Praktyki obserwacyjne 1 2300-NJ-PR
Treści przedmiotu koncentrują się wokół funkcjonowania placówki edukacyjnej i roli nauczyciela wspierającego rozwój dziecka w tym miejscu. Student wstępnie zapoznaje się ze specyfiką pracy przedszkola i szkoły. Poprzez praktyczną obserwację problemów znanych z literatury przedmiotu, takich jak komunikacja, dyscyplina czy ocenianie, przygotowuje się do dokonywania głębokiej refleksji pedagogicznej. Wdraża się do modyfikowania własnych działań pedagogicznych ze względu na dzieci ze specyficznymi potrzebami. Uczy się interpretować sytuacje edukacyjne celem przyszłego wspierania współpracy wszystkich podmiotów edukacyjnych. Dokonuje diagnozy potrzeb dziecka oraz jakości instytucji edukacyjnej, raportuje własne spostrzeżenia, co stanie się podstawą do późniejszego właściwego ich dokumentowania.
Tryb prowadzenia
Założenia (opisowo)
Koordynatorzy przedmiotu
Kryteria oceniania
Zaliczenie na ocenę, średnia ocen z przedmiotów tworzących Moduł
Praktyki zawodowe
-
Literatura
zestawy lektur zostały podane w opisach każdego z przedmiotów tworzących Moduł
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: