MS4 - Self presentation 2300-MS4-TKM-SP
Zajęcia obejmują następujące tematy:
1. Autoprezentacja 1
Sposoby tworzenia profesjonalnych (auto)prezentacji w języku angielskim
2. Autoprezentacja 2
Innowacyjne sposoby tworzenia autoprezentacji i portfolio w języku angielskim. Wykorzystanie niestandardowych technik do atrakcyjnego zaprezentowania siebie.
3. Komunikacja z zespołem/ grupą odbiorców
4. Rozwiązywanie konfliktów w języku angielskim
5. Rozmowa kwalifikacyjna w języku angielskim
6. Motywowanie, argumentowanie, negocjowanie.
Każde zajęcia podzielone są na dwa bloki. Blok pierwszy obejmuje wprowadzenie i kontekst teoretyczny, zaś blok drugi daje studentom możliwość wypróbowania w ćwiczeniach praktycznych wskazówek przedstawionych w części pierwszej.
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
Wiedza: student zna i rozumie
1. Zasady przygotowania profesjonalnej autoprezentacji w języku angielskim
2. Pojęcia, zagadnienia, kontekst i podstawowe problemy związane z tworzeniem autoprezentacji w języku angielskim
3. Innowacyjne sposoby tworzenia autoprezentacji i portfolio w języku angielskim
4. Zasady zachowania podczas rozmowy kwalifikacyjnej
Umiejętności: student potrafi
1. Dokonywać skutecznej autoprezentacji, formułować sądy, prezentować własne stanowisko w sposób rzeczowy i poprawny językowo (w języku angielskim, w formie ustnej i pisemnej)
2. Wykorzystywać niestandardowe techniki do atrakcyjnego zaprezentowania siebie w języku angielskim
3. Prawidłowo formułować wypowiedzi podczas rozmowy kwalifikacyjnej w języku angielskim
Kompetencje społeczne: student jest gotów do
1. Systematycznego zwiększania własnego potencjału rozwojowego, podnoszenia wiedzy i rozwoju umiejętności niezbędnych do prawidłowego posługiwania się językiem angielskim w sytuacjach formalnych
2. Wspierania i formułowania konstruktywnej krytyki w odniesieniu do działań pozostałych uczestników zajęć
Kryteria oceniania
A. Obecność i aktywne uczestnictwo w zajęciach
B. Przygotowanie autoprezentacji w języku angielskim
Literatura
1. Arkin R. (1981) Self presentation styles, w “Impression management theory” ed. Tedeshi J., Academic Press, New York, s. 311-324.
2. Drake J. (2011) The perfect interview. How to get the job you really want?, CreateSpace Independent Publishing Platform, New York.
3. Gilly C., Schau H.J. (2013) We are what we post? Self presentation in personal web space, w “Journal of Consumer Research”, Volume 30, Issue 3, 1, s. 385-404.
4. Tannen D. (1995) The power of talk: who gets heard and why?, w : “Business Harvard Rewiev”, September-October Issue, s. 45-61.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: