MS2 - Prezentacja multimedialna jako forma wypowiedzi publicznej 2300-MS2/ASK-L-PM
Celem zajęć jest zdobycie przez studentów wiedzy i umiejętności umożliwiających samodzielne przygotowywanie prezentacji multimedialnej z uwzględnieniem analizy grupy docelowej, formułowania celów wystąpienia, projektowania rzetelnej prezentacji multimedialnej oraz radzenia sobie z trudnym audytorium.
Rodzaj przedmiotu
Efekty kształcenia
Wiedza:
1. Student charakteryzuje prawidłowo stworzoną prezentację multimedialną
2. Student zna podstawową terminologię dotyczącą prezentacji multimedialnych
3. Student wymienia metody radzenia sobie z trudnym audytorium
Umiejętności:
1. Student potrafi poprawnie zaprojektować prezentację multimedialną
2. Student, tworząc prezentację, potrafi pracować w zespole pełniąc zróżnicowane role; posiada zdolności organizacyjne umożliwiające realizację zadań związanych z projektowaniem i wykonywaniem powierzanych mu zadań
3. Student dobiera sposoby radzenia sobie z tremą w sytuacjach stresowych do własnych potrzeb
4. Student dokonuje ewaluacji obejrzanych wystąpień publicznych
Kompetencje społeczne:
1. Student wyraża krytycyzm w wyrażaniu opinii dotyczących obejrzanych prezentacji
2. Student wykazuje kreatywność tworząc własną prezentację multimedialną
3. Student rekomenduje wybrane metody aktywizacji uczestników prezentacji uwzględniając charakterystykę grupy docelowej.
Kryteria oceniania
Warunkiem zaliczenia przedmiotu będzie aktywny udział w zajęciach oraz przygotowanie krótkiej prezentacji spełniającej zasady omówione w trakcie warsztatów.
Z przedmiotu student otrzymuje ocenę – do wewnętrznych rozliczeń w ramach modułu „Metody działań w animacji i edukacji nieformalnej”. Uzyskanie średniej oceny min. 4,5 ze wszystkich przedmiotów w module zwalnia z egzaminu.
Literatura
1. Bell DeTienne K., Komunikacja elektroniczna, Wyd. ABC a Wolters Kluwers Business, Warszawa 2009
2. Jabłonowska L, Wachowiak P., Winch S. (red.), Prezentacja profesjonalna: teoria i praktyka, Wyd. Difin, Warszawa 2008
3. Jay A., Jay R., Skuteczna prezentacja, Wyd. Zysk i S-ka, Poznań 2001
4. Łasiński G., Sztuka prezentacji, Wyd. eMPI2, Poznań 2000
5. Munter M., Ruseell L., Jak przeprowadzić prezentację, Wyd. ABC a Wolters Kluwers Business, Warszawa 2009
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: