Moduł: Społeczno-kulturowe aspekty pracy z osobą ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi 2300-J-PS-II-MSKA
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
Po zakończeniu modułu student/tka:
K_W04: zna i rozumie istotne dla edukacji teorie socjologii i antropologii kulturowej, konsekwencje edukacyjne wynikające ze zróżnicowania środowisk życia dzieci;
K_W08: zna i rozumie społeczne i kulturowe uwarunkowania pracy z osobami ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi;
K_U03: potrafi refleksyjnie rozważać istotne dla edukacji zagadnienia biomedyczne, psychosocjologiczne oraz antropologii kulturowej i uwzględniać ich edukacyjne konsekwencje;
K_U04: potrafi wykorzystywać teorie psychosocjologiczne, medyczne i rehabilitacji, filozoficzne i prawne oraz kulturowe do analizy i planowania procesów kształcenia oraz wychowania osób ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi;
K_K02: jest gotowy/a do podejmowania dyskusji na tematy pedagogiczne, argumentowania i uzasadniania swojego zdania z wykorzystaniem wiedzy naukowej na temat sytuacji edukacyjnej i społecznej osób ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, w tym z niepełnosprawnością;
Kryteria oceniania
egzamin ustny z całego modułu
Literatura
Zob. literatura dla przedmiotów składających się na moduł.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: