M5 - Developing portfolio 2300-GPTE-M5-GE-DP
Podczas zajęć studenci pracują nad w/w zagadnieniami w kontekście następujących zagadnień:
1) Nauczanie przedmiotowe
2) Proces nabywania wiedzy uczniów
3) Indywidualne potrzeby i autonomia uczniów
4) Strategie prowadzenia lekcji
5) Planowanie lekcji
6) Środowisko szkolne
7) Ocenianie
8) Komunikacja
9) Refleksja i rozwój zawodowy
10) Etyka współpracy i relacje w szkole
Literatura:
Adult learning principles and teacher professional development : a study of perceptions Marjorie
Ringler Saarbrücken : LAP LAMBERT Academic Publishing, 2009.
Cooperative development : professional self-development through cooperation with colleagues /
Julian Edge. Harlow : Longman, 1992.
Professional development for language teachers : strategies for teacher learning / Jack C. Richards,
Thomas S. C. Farrell. Cambridge [etc.] : Cambridge University Press, 2008.
Pursuing professional development : the self as source / Kathleen M. Bailey, Andy Curtis, David
Nunan. Boston : Heinle & Heinle, cop. 2001.
Teacher training essentials : workshops for professional development / Craig Thaine. Cambridge
[etc.] : Cambridge University Press, 2013.
Koordynatorzy przedmiotu
Uwagi
W cyklu 2023L:
konsultacje indywidualne lub w małych grupkach |
W cyklu 2024L:
konsultacje indywidualne lub w małych grupkach |
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: