CLIL - Content and Language Integrated Learning 2300-CLIL
Tematyka poruszania podczas kursu:
• zasady metodologiczne CLIL
• podstawa programowa dla edukacji wczesnoszkolnej i jej wykorzystanie w podejściu CLIL
• elementy planowania programu nauczania oraz planowanie kursu opartego na zasadach integracji przedmiotowo-językowej
• rozwój umiejętności niejęzykowych na lekcjach CLIL
• Modele realizacji CLIL w Europie
Rodzaj przedmiotu
Tryb prowadzenia
Kryteria oceniania
Aby uzyskać zaliczenie student ma obowiązek:
1. przygotować prezentację projektu przeprowadzonego w grupie 3-4 osób
2. złożyć krótki program nauczania z elementami CLIL
3. przygotować i przedstawić kilka ćwiczeń ilustrujących zastosowanie podejścia CLIL
Dopuszczalna liczba nieobecności - 2.
Literatura
Pamula M. (2003) Metodyka nauczania Języków Obcych w Kształceniu Zintegrowanym. Fraszka Edukacyjna.
Mehisto, P., D. Marsh & M. J. Frigols (2008) Uncovering CLIL. Macmillan
Coyle, D., P. Hood & D. Marsh. 2009. Content and Language Integrated Learning. CUP
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: