Seminarium licencjackie II 2102-L-D6SELI-II
Przedmiot obejmuje przegląd koncepcji, sposobów oraz charakteru pisania prac licencjackich, w zakresie tematyki partii politycznych i różnorodnych systemów partyjnych. Podstawowym elementem zajęć będzie przekazanie wiedzy, kompetencji i umiejętności w zakresie techniki pisania pracy oraz wskazanie kierunku tematycznego badań konkretnych studentów.
Kierunek podstawowy MISMaP
geografia
ochrona środowiska
Rodzaj przedmiotu
Tryb prowadzenia
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
Student po zakończonych zajęciach:
K_W02 - zna i rozumie rolę człowieka w życiu społecznym w perspektywie historycznej i współczesnej oraz w wymiarze politycznym, ekonomicznym (w tym również w odniesieniu do działalności zawodowej i przedsiębiorczości) i kulturowym, a także jego interakcje z najbliższym otoczeniem oraz struktury, w ramach których odbywają się te interakcje, wraz z ich zmianami.
K_U01 - potrafi obserwować i interpretować zjawiska społeczne i polityczne na potrzeby tworzonej pracy oraz dostrzegać ich wzajemne relacje i zależności.
K_U10 - potrafi gromadzić, hierarchizować i przetwarzać informacje oraz tworzyć indywidualnie prace pisemne dotyczące zagadnień szczegółowych z wykorzystaniem podstawowych ujęć teoretycznych oraz różnorodnych źródeł
K_U11 - potrafi przygotować wystąpienia ustne dotyczące zagadnień szczegółowych z wykorzystaniem podstawowych ujęć teoretycznych oraz różnorodnych źródeł.
Kryteria oceniania
Ocena i zaliczenie - na podstawie skończonej, przedstawionej i zaakceptowanej pracy dyplomowej.
Praktyki zawodowe
Nie przewiduje się.
Literatura
1. Chodubski A., Wstęp do badań politologicznych, Gdańsk 1995.
2. Sztumski J., Wstęp do metod i technik badań społecznych, Katowice 2005.
3. Zenderowski R., Technika pisania prac magisterskich i licencjackich, Warszawa 2015.
Literatura uzupełniająca - dotycząca problematyki powstającej pracy dyplomowej.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: