Fundraising 2100-PK-M-D2FUND
Logika finansowania w kulturze i przemysłach kreatywnych
Crowdfundung w kulturze i przemysłach kreatywnych
Reklamy i sponsoring w kulturze i przemysłach kreatywnych
Zadanie - przygotowanie oferty dla sponsora
Granty dla kultury
Przygotowanie wniosku o dofinansowanie ze środków publicznych
Zadanie - przygotowanie założeń dla wniosku o dofinansowanie projektu
Tryb prowadzenia
Założenia (opisowo)
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
- student wie jakie są kluczowe źródła finansowania aktywności organizacji kultury
- student potrafi przygotować założenia dla wniosku o dofinansowanie aktywności organizacji kultury
Kryteria oceniania
- raport indywidualny 50%
- raport grupowy 50%
Praktyki zawodowe
nie dotyczy
Literatura
Głowacki, J., Hausner, J., Jakóbik, K., Markiel, K., Mituś, A., & Żabiński, M. (2009). Finansowanie kultury i zarządzanie instytucjami kultury. Kraków: Cracow University of Economics, Małopolska School of Public Administration.
Kopeć, K. (2014). Finansowanie kultury w ramach społecznej odpowiedzialności biznesu. Libron.
Modzelewska, M., & Kukołowicz, T. (2015). Finansowanie kultury przez samorządy. Plany, wykonania i realizacja wydatków na kulturę.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: